duminică, 5 februarie 2012

Miniprajitura roze

Culoarea acestei prajituri este dedicata blogului (roz si el), si sfeclei rosii pe care o ador. Prajitura este facuta fara mari planuri, am scanat ceea ce aveam in casa, si am trecut la treaba.


FOAIA: -Faina de migdale, ramasa de vineri de cand am fauct laptele de migdale pentru emisiunea Sanatatea Azi de la VTV.
-3 linguri de stafide hidratate 1 h + 3-4 linguri de apa se mixeaza bine in blender.
Acest "dulce" din stafide l-am amestecat cu aproximativ 200 g de faina de migdale, 2 linguri tarate de psyllium (pentru legara compozitiei).
Am asezat frumusel aceasta compozitie pe un platou nu foarte mare, am presarat cu banane taiate feli -feli si am adaugat un strat de crema de caju cu lamaie.
CREMA DE CAJU: 200 g caju hidratat cam 2 h, zeama de la 1/2 lamaie, 1 lingura miere si zvr, zvr in blender, mai puteti adauga 1-2 linguri de apa (sau zeama de lamaie) pentru o procesare cat mai lejera a cajuului, si CULOAREA am aobtinut-o adaugand in blender si 1-2 linguri de sfecla rosie date pe razatoare, iar zvrum, zvrum la blender si gata CREMA ROZE

Masa de pranz a familie a constat in a imparti frateste aceasta miniprajitura (proteine DA, lipide DA, carbohidrati DA, fibre DA, DECI: detoate pentru toti)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu