duminică, 5 februarie 2012

Salata "multi cu multe"

Eu personal iarna ma bazez pe radacinoase si pe ceea ce mai apare extrasezon, cum sunt fan telina si sfecla rosie, azi la micul dejun mi-am zis sa indraznesc ceva mai "multi cu multe".




Iata multele ingrediente pe care le-am folosit la o salata din care ne-am facut plinul eu, sotul si juniorul (el aduna maslinele).
Ridichie neagra, telina radacina, sfecla rosie, salata verde, praz, brocoli si masline negre. Toate in cantitatile alese de mana mea (eu ma bazez pe ceea ce alege mana -cantarul cel mai bun al omului), bine spalate, razuite sau tocate, cateva seminte de in, tarate de psyllium dupa ochi, sare si ulei de masilne.
 Gata salata, se mesteca foarte foarte bine fiecare inghititura, simtim aromele si parfumul distinct al acestor multe colorate si bogate radacinoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu