sâmbătă, 11 februarie 2012

Tort "diplomatul de februarie"

Toata lumea este in "febra" iubiri, postari foarte frumoase si apetisante pe mai toate paginile dedicate Hranei Vii si Iubirii Eterne. Rosul, este culoarea pasiunii, iubirii eterne, a chakrei radacina (Muladhara). Cu cat mai bine este activata Muladhara, cu atat constiinta de sine, sanatatea si viata sunt mai bune. Simpla vizualizare a culorii rosu, si purtarea unei lenjerii intime sau de pat  de aceiasi culoare, pot ajuta activarea acestui centru energetic.
 RETETA nu foarte complicata, am adunat atatea informatii despre diverse torturi ca am ajuns sa fac ceva bun cam cu ceea ce am la indemana.
BLATUL: 1/2 cana faina de migdale curde, macinata pe loc, 1/2 cana susan hidratat peste noapte (bine scurs de apa),  2-3 linguri de miere, 3 linguri tarate de psyllium. Mestecam foarte bine aceste ingrediente si gata blatul, il asezam in cercul culinar si dam la congelator pana la urmatoarea procedura tehnica.
CREMA 1: 250 g caju hidratat peste noapte (sau 1-2 ore), 1/2 de ananas proaspat, 2 linguri de miere, 2 linguri tarate de psyllium. Se blenderuieste foarte bine ananasul, apoi adaugam cajuul, psyllium si mierea. Crema obtinuta o impartim in 2 cantitati egale. O parte merge direct peste blatul scos din congelator.
CREMA 2: jumatate a doua din crema de ananas peste care adaugam 1 banana si 1 bucata de sfecla rosie taiata marunt, blenderuim bine si obtinem o crema rosioara si catifelata.
KIVI bucati bucati, asezate peste crema nr 1 si apoi crema nr 2.
DECORUL: sfecla rosie taiata/decupata/ornata/implorata
Tortul musai sa stea in congelator 2 h. Sau, pentru ai da o consistenta tare se adauga atat la blat cat si la crema unt de cocos, sau unt de cacao (ulei de palmier).


Un comentariu:

  1. Buna Marina!

    Eu sunt Cristina si incerc de o luna sa fiu raw vegan.
    Aseara am avut invitati la cina si pe langa gratarul obisnuit (n-am mancat) am avut salata verde cu sos guacamole si la desert minunatul tau tort.
    Am uitat sa pun kiwi intre straturile de crema si in loc de sfecla am pus zmeura (aveam in congelator) si a iesit delicios!
    Au fost cam reticenti la inceput, insa chiar le-a placut si am promis ca mai fac si alta data.
    Multumim pentru reteta. I-am facut si o poza insa nu am descarcat-o inca.

    RăspundețiȘtergere